Du har helt sikkert lagt mærke til, at vi for lidt over en måned siden skiftede navn fra Webshipr til Webshipper, og at vi samtidig offentliggjorde et nyt logo og visuelt udtryk. Vores nuværende kunder har taget rigtig godt imod navneskiftet, og vi har samtidig gjort det nemmere for helt nye kunder at relatere til vores virksomhedsnavn.

Men hvorfor overhovedet skifte navn? Hos Webshipper befinder vi os i øjeblikket i en fase, hvor vi efterhånden begynder at åbne mere og mere op for flere udenlandske kunder rundt omkring i Europa, og vores produkt bliver efterspurgt af et stigende antal virksomheder, fragtleverandører og andre mulige samarbejdspartnere . Derfor er det vigtigt for os at være letgenkendelige, uanset om man kommer fra Danmark, Norge eller Holland.

Kært barn har mange navne

Vi har strikket en video sammen, hvor vi har spurgt tilfældige personer om at udtale vores gamle navn kontra vores nye. Du kan selv se resultatet herunder.

På trods af navneskifte, nyt logo og visuel identitet står vi stadig for det samme som før: Nemmere fragt og logistik i én samlet løsning og at kunne tilbyde vores kunder det bedste logistikflow med den bedste service og support.

Ny version af Webshipper på vej

Vi bruger i øjeblikket meget af vores tid på at få version 2 af Webshipper klar, og du kan allerede nu godt begynde at glæde dig. Vores nye platform kommer bl.a. til at byde på en printerklient til både Window og Mac, total customization af følgesedler og trackingmails samt mulighed for opsætning af egne definerede filtre på dine ordrer og forsendelser.

Vi er så småt begyndt at flytte testkunder over på den nye version af Webshipper, og vi glæder os til, at du også kan komme med.

Velkommen til det nye Webshipper 🙂