Shaping New Tomorrow

Sådan automatiserer Shaping New Tomorrow deres ordreflow med Webshipper

Shaping New Tomorrow blev efter deres deltagelse i Løvens Hule tilbage i 2018 særligt kendt for ”The Perfect Pants”, som skulle være med til at løfte niveauet af hverdagsgarderoben uden at gå på kompromis med komfort og pris. SNT blev hurtigt et anerkendt livsstilsmærke, og med en begyndelse og en investering, der betød en hurtig og høj stigning i salget, måtte de unge mænd bag Shaping New Tomorrow manuelt håndtere en lang ordreproces. Den involverede blandt andet copy-pasting af kundeadresser fra websitets back-end og ind i et nyt program, der genererede labels. En lang proces, der især kostede dem meget værdifuld tid, som kunne bruges meget mere effektivt på andre områder. 

Webshipper var ifølge medstifter og CMO Christian Aachmann en af de vigtigste partnere i løsningen af dette problem.

Webshipper er en integration, som vi bruger til at automatisere hele vores ordreflow. En fuldstændig automatisering, der gør at man kan bruge meget mere tid på alt det, der er endnu vigtigere i virksomheden
Christian Aachmann Co-founder og marketing director, Shaping New Tomorrow

Kan vi også hjælpe dig?

I samarbejde

Sådan hjalp Webshipper Shaping New Tomorrow

Efter at have implementeret Webshipper i deres systemer, har Shaping New Tomorrow oplevet store forbedringer i deres fragt- og ordreflow. De er nu i stand til at sende deres pakker meget hurtigere end før, og med Webshippers integrationer modtager varelageret alle de nødvendige oplysninger, så snart ordren er udført. Dermed behøver SNT kun at håndtere pakning og forsendelse, og de kan bruge deres tid meget mere effektivt – på de ting, de er bedst til.

Vi oplevede en fuldstændig fantastisk kundeservice fra deres side. Uanset hvornår vi ringede og hvad, vi ringede om, så var det altid ’Yes, det får vi fikset’ – og de fik det altid fikset i løbet af nogle timer. Jeg ville klart anbefale Webshipper til alle, som driver en virksomhed og gerne vil bruge mere tid på det, der er vigtigt i virksomheden og udvikle virksomheden. (…) så kan jeg ikke se nogle andre løsninger.
Sebastian Juul Jensen Shaping New Tomorrow, Customer Relations Manager
Signup_Cases_Podcast

Modtag case news direkte i din indbakke

Vi opdaterer løbende vores hjemmeside med succes cases fra vores kunder i form af blogindlæg, video og podcast. 

Skriv dig op og få direkte besked, når vi har ny succeshistorier at dele. 

Udvalgte cases

Shaping New Tomorrow

Sådan automatiserer Shaping New Tomorrow deres ordreflow med Webshipper.

Læs mere
Message

Sådan automatiserer MESSAGE.DK deres ordreflow.

Læs mere
Novictus

Sådan printer og sender Novictus plakater for en række online postershops med Webshipper.

Læs mere