Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin

Podcast #12 Louisiana – Mellem Corona og Webshop

Marie Andersen

Marie Andersen

Corona har været en hæmsko for mange, men ikke desto mindre tvang den Louisiana til at tænke i nye baner efter museets nedlukning, og var dermed en katalysator for lanceringen af Louisianas webshop. Ifølge museets Head of Digtal, Peder Wuth, var lanceringsprocessen et eksempel på, hvor meget der kan udrettes gennem et massivt drive og beslutsomhed. En proces, der efterfølgende har krævet tilpasning for at sikre genklang hos museets brugere, og ikke mindst vist hvordan et museum kan finde balancen mellem salg og kommercialisering.  

I episoden fokuserer vi på webshoppens tilblivelsesproces i en Coronatid, og ikke mindst giver Peder dig tre tips og tricks til, hvordan du får eksponeret din webshop.

I episoden kommer vi omkring: 

  • 00:00 Intro 
  • 00:22 At drive webshop i kulturregi under Corona
  • 02:13 Corona og webshopproces
  • 03:32 Valg af Websipper
  • 05:56 Markedsføring af webshop
  • 08:39 Webshoppens indvirkning på Louisiana i fremtiden
  • Tips og tricks
    • 10:57 Brug af netværk og SoMe-kanaler
    • 11:29 Skab digitale- og kommercielle aktiviteter 
    • 13:29 Et produktsortiment der skiller sig ud
Signup_Cases_Podcast

Modtag Case Nyheder direkte i din indbakke

Vi opdaterer løbende vores hjemmeside med succes cases fra vores kunder i form af blogindlæg, video og podcast. 

Skriv dig op og få direkte besked, når vi har ny succeshistorier at dele.