Fra Løvens Hule til vækstspring
Få et overblik over vores entreprenante kunder, som har medvirket i TV-programmet, Løvens Hule.
Løvens hule har været springbrættet for flere webshops
- og Webshipper er stolt af, at være deres shipping service
Sæson efter sæson ruller Løvens Hule over skærmen på DR1 hver torsdag aften. Her følger danskerne med stor interesse med i, hvilke spirende og inspirerende start-ups og virksomheder, der får lov til at få en investering med hjem. Løverne, eller investorerne, er kendte erhvervsfolk som Jan Lehrman, Jesper Buch, Mia Wagner, Christian Arnstedt og Jacob Risgaard.
Siddende i hver deres læderstol er de med kritiske blikke og skarpe spørgsmål klare med investorpenge i lommen til at opkøbe procenter af hårdtarbejdende virksomheder med de bedste idéer for at hjælpe dem videre på deres vækstrejse.
Nogle af virksomheder har vi den store fornøjelse af at følge.




Shaping New Tomorrow
3 barndomsvenner startede virksomheden med en præmis om forene komfort med klædelighed. Med kvalitetsbevidste bukser, t-shirt, skjorter, jakker mm. kan man bevæge sig hindringsfrit, om man er på arbejde eller i fritiden.
Den aalborgensiske virksomhed fik stor succes med deres webshop, efter deres præsentation af deres innovative stof til de revolutionerende bukser i Løvernes Hule.


Dialægt/Citatplakat
Med hver deres plakat-webshops har Dialægt & Citatplakat oplevet stor interesse fra købere. Men ikke kun de designbevidste plakatkøbere skulle vise sig at være interesserede i virksomhederne.
Begge virksomheder fik nemlig investeringer med hjem fra Jesper Buch og Jan Lerhmann efter deres medvirken i Løvens Hule – dog med den lille krølle, om at slå sig sammen. Dialægt/Citatplakat drog på en spændende vækstrejse sammen i 2020, og yderligere succes er kun i vente!
Mængden af fejl er meget lavere, og supporten er altid hjælpsommelig. Derfor kan vi klart anbefale Webshipper til andre.


Copenhagen Cartel
Efter at have boet på Bali stod Katrine Lee Larsen målløs tilbage over den mængde af plastik i form af sugerør og fiskenet, der skyllede op på den ellers smukke strand. Hurtigt blev Copenhagen Cartel til med ambitionen om at skabe en forandring for klimaet og havene gennem badetøj af genanvendeligt plastik fra havet.
Copenhagen Cartel fik en fantastisk investering på 700.000 kroner af løven Christian Arnstedt for 20% af virksomheden. Nu kan man sole sig og bade med topluksuriøst badetøj til kvinder og børn – med rigtig god samvittighed.




Eyda
Mette Lyngholm havde én vision. At skabe sportstøj til kvinden der elsker at bevæge sig, hvad enten dagens træning står på fitness, løb, boksning, styrketræning eller yoga er tøjet skabt til bevægelse.
Eyda’s kollektion er tilmed designet med pasformen for øje og støtter de helt rigtige steder. Tilmed bliver den siddende hvor den skal.