Vi søger en teknisk kundesupporter til support og onboarding af nye kunder på vores online fragtplatform med kunder i hele Norden

 

Muligheden

Webshipper vækster og vil vækste endnu mere – derfor skal vi bruge en passioneret og dygtig teknisk supporter.

Du vil blive en vigtig del af et lille team, hvor samarbejde, gode relationer til kunderne og hinanden, samt et stort drive er vigtige forudsætninger for en god hverdag.

Fragt og ordrehåndtering er en hjørnesten i alle vores kunders forretninger. Som den primære ansvarlig for opsætning af nye kunder, samt support til eksisterende kunder, vil du aktivt være med til at optimere og skalere kundernes forretninger via vores innovative fragtløsninger.

Vi sætter relationerne til kunderne i højsædet og ønsker at være med til at facilitere og muliggøre vækst. Bullshit, tom snak og smarte vendinger er derfor ikke noget, vi bruger.

Din hverdag

Du vil være den primære ansvarlige for at byde nye kunder velkommen på Webshipper, og sørge for at de får den bedst mulige oplevelse som kunde hos os ved at yde rådgivning, og demonstrere Webshipper platformen for kunden.

I din 37 timers arbejdsuge vil du få ansvar for at yde support og kundeservice til eksisterende kunder, samt opsætning og introduktion af platformen til nye kunder. Kundekontakten vil være via telefon og online chat/e-mail.

Ligeledes vil du løbende stå for opdatering af web- og supportsites samt øvrigt materiale som kan underbygge og forbedre kundeoplevelsen.

Din profil

Vi søger en profil, som har et stort drive og er selvkørende af natur. Du har gerne erfaring med kundeservice eller support, og kender lidt til webshop platforme og CMS systemer. Du har passion for at levere den bedst mulige kundeoplevelse, og skabe værdi igennem den løsning du leverer. Du er fantastisk til at formulere dig på dansk og engelsk i skrift og tale.

Det får du

Vi kan tilbyde et fleksibelt arbejdsmiljø med positiv energi og højt humør, og en lønmodel med fast løn plus pension, sundshedsforsikring, tandforsikring og bærbar computer.

Vi holder løbende samtaler efterhånden som vi modtager ansøgninger, og stillingen tiltrædes hurtigst muligt.

Sidste frist for ansøgning er 30/4 2019.

 

Arbejdssted:

Webshipper ApS, Lyngbygade 8, DK-8600 Silkeborg

Ansøg

Ønsker du at søge stillingen, bedes du sende en e-mail med dit CV og ansøgning til jobs@webshipper.com.

Har du spørgsmål til jobbet kontaktes Thomas Andersen på tlf. 69150740.