Hos Webshipper hjælper vi dig med at identificere dit behov, oprette din konto. Du får den hjælp, du har brug for under opsætningen, og en opfølgning bagefter.
Udfyld formularen og vi kontakter dig for at:
Identificere dine behov
Sammen finde den bedste løsning til dig
Opsætning af din konto
Hvis du ikke allerede har en fragtaftale, hjælper vi gerne med det
Automatisk Print
Print fragtlabels, fakturaer, pakkesedler med ét enkelt scan
Spar tid
Spar tid med et automatiseret order- og fragtflow
Dashboards & Data insight
Få værdifuld viden om hvordan du optimerer din fragtproces og minimerer udgifter
Business intelligence
Optimer din virksomhed med værdifuld dataindsigt om fragt og forsendelser
Intelligent Shipping Rates
Send ordrer ved hjælp af dine forsendelsesomkostninger. Giv dine sælgere mulighed for at sende med den bedste, hurtigste eller mest miljøvenlige metode, eller lad dine kunder vælge selv.
Cost Control
Tag kontrollen tilbage og start prisforhandlinger med dine fragtselvskaber i stedet for at håndtere manuel fakturakontrol og udbudshåndtering.
Det er slut med at betale fakturaer i blinde.
En førsteklasses forsendelsesmotor
Forbind dit ERP, WMS, finans, support og e-commerce system med Webshipper og få kontrol over dine forsendelser.
“Webshipper er en integration, som vi bruger til at automatisere hele vores ordreflow. En fuldstændig automatisering, der gør at man kan bruge meget mere tid på alt det, der er endnu vigtigere i virksomheden”
Christian Aachmann
Medstifter og marketing director, Shaping New Tomorrow
Udvalgte cases
Shaping New Tomorrow
Sådan automatiserer Shaping New Tomorrow deres ordreflow med Webshipper.