Med Webshippers automatiseringsværktøj har GrejFreak løst deres flaskehalse og sparet 500 timer om året på ordrehåndtering. De har desuden kunne optimere og udvikle deres forretning, så de kan bruge deres tid på god kundeservice og dag til dag levering, helt frem til kl. 21.00.

Hele vores ordrehåndtering er blevet automatiseret gennem Webshipper, hvilket har været vigtigt for at kunne tage næste skridt i vores vækststrategi. Det sparer os både tid og penge, mens det samtidig også gør det nemmere at onboarde nye medarbejdere på lageret, fordi det bare er super simpelt at bruge systemet.
Kristian Rasmussen Co-founder, GrejFreak

Måske vi også kan hjælpe dig?

I samarbejde

Klar til fremtidige udfordringer

After implementing Webshipper in their shop system, GrejFreak has achieved several valuable improvements in daily work.

GrejFreak is now able to ship more packages much faster than before, they have also been able to move the intersection of how late in the day their customers can order the item and have it shipped the same day. Also, they have experienced fewer picking errors in the warehouse, and they can train new warehouse staff much faster.

Grejfreak can spend more time on marketing, operations, procurement, and everything that drives the business forward. Simultaneously, Webshipper facilitates easy and quick implementation of new delivery methods, enabling them to obtain more and better deals on freight agreements with the various shipping carriers.

With an expected 60,000 orders shipped in 2020 and 30-second savings per order, GrejFreak can expect a 500-hour decrease in order management in 2020.

500 timer

Med 60.00 årlige ordrer sparer GrejFreak 500 timer om året, det er i gennemsnit 10 timer om ugen.

Flere leveringsmetoder

Gennem Webshipper kan GrejFreak tilbyde flere og  fleksible leveringsmetoder.

 

Kundeservice og indkøb

GrejFreak har fået tid til at give deres kunder en bedre kundeservice og finde det bedste grej.

 

GrejFreak

GrejFreak er veletableret webshop, der er kendt for sit brede udvalg af det bedste og fedeste grej inden for jagt, militær og outdoor. Casper Pedersen og Kristian Rasmussen grundlage GrejFreak i Casper og Andreas’ forældres garage i 2008, men i dag er de vokset ud af huset og har etableret et lager på 1.000 m2 i Aarhus. GrejFreak var i deres e-commerce system begrænset af flere flaskehalse. De kunne bl.a. ikke tilføje mere end to leveringsmetoder, og på lageret skulle lagermedarbejdere navigere rundt i flere systemer for at plukke, pakke, afsende og fakturere deres ordrer. Det involverede f.eks at logge ind i et system for at printe faktura, og et andet system for at generere fragtlabels.

En lang og besværlig process der forhøjede risikoen for fejl og kostede værdifuld tid.

I vores fremtidige rejse vil vi gerne til udlandet, og vi ser Webshipper som en vigtig partner i den rejse, da vi let og hurtigt kan håndtere ordrer dertil og vi kan fokusere på produkter og kundeservice der skal passe ind i det marked.
Casper Pedersen Co-founder, GrejFreak
Signup_Cases_Podcast

Modtag case news direkte i din indbakke

Vi opdaterer løbende vores hjemmeside med succes cases fra vores kunder i form af blogindlæg, video og podcast. 


Skriv dig op og få direkte besked, når vi har ny succeshistorier at dele. 

Udvalgte cases

Shaping New Tomorrow

Sådan automatiserer Shaping New Tomorrow deres ordreflow med Webshipper.

Læs mere
Message

Sådan automatiserer MESSAGE.DK deres ordreflow.

Læs mere
Novictus

Sådan printer og sender Novictus plakater for en række online postershops med Webshipper.

Læs mere